[linux] Re: mixen van 386 en 86_64 rpm's

hans paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Feb 17 12:42:47 CET 2006

Daniel von Asmuth wrote:

> Ik dacht dat je voor je 64-bits applicaties 64-bits libraries
> nodig hebt en voor je 32-bits applicaties 32-bits libraries.

Ja, maar ik neem niet aan dat ik bijvoorbeeld zowel een 32-bits
als een 64-bits X driver nodig heb om alle X applicaties op mijn
64-bitter te kunnen draaien.

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net