[linux] Re: Zeer vreemd PATH probleem

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Do Feb 23 13:35:51 CET 2006

> Dan zou ik gaan zoeken in de opstartscripts voor de grafische
> omgeving van die user: .xinitrc of whatever

Heb ik al naar gekeken. Heb ik -nog- niets kunnen vinden.

Het blijkt toch iets anders in elkaar te zitten. Alle gebruikers
hebben het afwijkende PATH. Tot op heden viel dat niet op, doordat ik
er met su naartoe ging en dan wordt het pad goed gezet. Dat is meteen
de -voorlopige- oplossing. Gewoon een su naar mijzelf en problem -min
of meer- solved. Nog eens uitzoeken wat er echt aan de hand is, maar
dat zal in mijn eigen tijd moeten gebeuren ben ik bang.

Dit versterkt trouwens wel het vermoeden dat het een XWindows probleem
is.