[linux] Re: Amavisd-new icm SpamAssassin

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Ma Jan 2 13:43:57 CET 2006

Op ma, 02-01-2006 te 12:32 +0100, schreef Roeland Th. Jansen:

> Laat me raden: Alcatel....

Thomson Speedtouch 510i (of is dat ook van Alcatel?)

> beter is het om zowiezo dat soort dingen alleen door high end routers te
> laten doen, of zelf, maar in ieder geval niet de el-cheapo gevallen..

Ik weet het en het schijnt dat je die Speedtouch zo kunt aanpassen dat
hij geen NAT etc. meer doet maar ik heb er te weinig last van om me er
echt druk over te maken.

Aart