[linux] Re: Amavisd-new icm SpamAssassin

Ma Jan 2 14:30:00 CET 2006

On Mon, Jan 02, 2006 at 01:43:57PM +0100, Aart Koelewijn wrote:

> Thomson Speedtouch 510i (of is dat ook van Alcatel?)

jeps.

> Ik weet het en het schijnt dat je die Speedtouch zo kunt aanpassen dat
> hij geen NAT etc. meer doet maar ik heb er te weinig last van om me er
> echt druk over te maken.

SIP_SPOOF kun je gebruiken, een ongedocumenteerde hack van alcatel zelf.
krijg je je IP address direct op je LAN port te staan. Moet je daar weer
een firewall tussen prakken, of je systeem multihomed maken etc.

SIP_SPOOF kun je vinden op jp.dhs.org; als je verder zoekt, kan je ook
via google sites vinden die 't wel doen.

--
http://www.linux-it.nl