[linux] Re: booten 64-bits systeem => Nvidia "known problem"?

Wo Jan 4 12:17:27 CET 2006

On Tue, 3 Jan 2006, Alexander Volovics wrote:

> Mooi.
> En nu maar wachten op het volgende probleem :-)

De interesse voor het vorige probleem is hierdoor niet aangewakkerd?
-Ik- vind het interessant dat het opstarten van de SuSE 9.3 bij Hans
niet wilde, terwijl dat bij mij probleemloos ging, en terwijl het Nu bij
Hans ook weer probleemloos ;-) schijnt ;-) te gaan.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl