[linux] Re: reprise allereerste versies van LINUX

Za Jan 7 13:25:53 CET 2006

Aldus schreef Liset op Sat, Jan 07, 2006 at 10:18:35AM +0100:
> Vanaf vandaag kunnen mensen bij linuxHoorn een kopie krijgen van het
> setje CD's uit 1994 van InfoMagic, met daarop o.a. een Debian 0.91, een
> LinuxKernel 1.1.5, en een DOOM voor linux.
> Courtasy of Aart Koelewijn.

Ik ben niet zo'n expert op het gebied van Copyleft en EULA's e.d.....
Wat is de precieze juridische betekenis van het opschrift
	(c) 1994. InfoMagic, Inc.
	All rights reserved
??? De box bevat verder geen gedrukte informatie over kopieerbepalingen
en ik heb niet de moeite genomen de CD-ROMs helemaal na te pluizen.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth
--

	* New: Windows Vista *