[linux] Re: reprise allereerste versies van LINUX

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Za Jan 7 13:53:56 CET 2006

On Saturday 07 January 2006 13:25, Daniel von Asmuth wrote:
> Ik ben niet zo'n expert op het gebied van Copyleft en EULA's e.d.....
> Wat is de precieze juridische betekenis van het opschrift
>         (c) 1994. InfoMagic, Inc.
>         All rights reserved
> ??? De box bevat verder geen gedrukte informatie over kopieerbepalingen
> en ik heb niet de moeite genomen de CD-ROMs helemaal na te pluizen.

Ik kan het mis hebben maar volgens mij had ID softare de source al lang
geleden vrijgegeven. jaren terug was er al een proces monitor die met de doom
engine werkte. nadeel was wel dat je wat vaak processen (ja dat waren de
monsters) afschoot. BOIH (Bastard Operator In Heaven)?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra