[linux] Re: waar zijn mijn spaties...?

Vr Jan 13 22:05:09 CET 2006

On Fri, 13 Jan 2006, Hans Paijmans wrote:
> In het nvidia installatiescript om onder SUSE 10 64-bits drivers
> te installeren, zijn alle spaties weg en ook de rest van de scherm
> layout is muck. Ik vermoed een ncursesprobleem, maar weet niet
> precies hoe ik dat moet aanpakken. Iemand?

Waar komt jouw video-driver vandaan? Mogelijk uit de NFORCE-Linux-x86..
van nvidia, of toch alles van SuSE? Herhaal hier wat ik al eerder geant-
woord heb: geen video probleem na alles met Yast geïnstalleerd te hebben
e n  w a n n e e r ik extra spaties neer zou willen zetten dan is dat geen
enkel probleem.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl