[linux] Re: waar zijn mijn spaties...?

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Za Jan 14 09:54:39 CET 2006

Julien Michielsen wrote:

> Waar komt jouw video-driver vandaan? Mogelijk uit de NFORCE-Linux-x86..
> van nvidia, of toch alles van SuSE?

Het probleem treedt op enkel en alleen als ik de drivers van Nvidia
(niet-grafisch) probeer te compileren en te installeren. Er is dan
(nog) geen nvidia driver ge"installeerd. Ik meen zoiets heel,
heel lang geleden al eens meegemaakt te hebben in een context die
niets met nvidia te maken had.

Het is ook niet ernstig, want met de default gaat alles goed. Maar
ik ben wel nieuwsgierig.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI