[linux] Re: mozilla, nfs en dynamic link

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Jan 15 17:36:52 CET 2006

On Sunday 15 January 2006 16:44, paai wrote:
> Er is een verschil in dat de nieuwe .mozilla de rechten drwx------ heeft
> en de oude (op de nfs-server) de rechten drwxr-xr-x. Maar als ik dat
> verander heeft dat geen resultaat, noch voor de nieuwe 64-bits linux
> (mozilla start niet) noch voor de oude 32-bits linux die ernaast staat,
> net zo is geconfigureerd, en wel mozilla start.
Je zou een strace kunnen proberen om uit te vinden op welke file hij (of is
mozilla een meisje?:-) blijft hangen. ff in de manpage zoeken naar de syntax
om alleen file dingen te zien in de output, anders krijg je zo'n brei.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra