[linux] Re: mozilla, nfs en dynamic link

Zo Jan 15 17:35:32 CET 2006

On Sun, 15 Jan 2006, paai wrote:

> Er is een verschil in dat de nieuwe .mozilla de rechten drwx------ heeft
> en de oude (op de nfs-server) de rechten drwxr-xr-x. Maar als ik dat
> verander heeft dat geen resultaat, noch voor de nieuwe 64-bits linux
> (mozilla start niet) noch voor de oude 32-bits linux die ernaast staat,
> net zo is geconfigureerd, en wel mozilla start.

Doe eens een strace en voer de uitvoer naar een text file (kan een paar MB
text worden) en kijk eens waarover geklaagd wordt. Wat wordt er geopend
(of getracht) en wat lukt wel en niet.

Wellicht dien je dit ook weer te herhalen voor een lokale disk variant.

En wellicht zit het in iets aanverwants. Zoek maar eens op de regel met
NFS er in:
http://wp.netscape.com/eng/mozilla/4.5/relnotes/windows-4.5.html

En alle machines draaien dezelfde versie? Niet dat je opeens 1.7 settings
staat te voeren aan een 1.6 versie bijvoorbeeld?

Heb je al gecontroleerd of file locking over NFS wel werkt?

Hugo.