[linux] Re: Routers, firewalls etc (Was : Re: dns probleempje)

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo Jan 18 21:59:20 CET 2006

> niet alleen beter maar ook betrouwbaarder. Die dingen heb je zo
> namelijk zo in de stress.

Klopt. Ik ben niet meer offline geweest sinds ik heb uitgevonden hoe dit
werkt. (En anders heb ik het niet gemerkt : ook goed..)

> Ik laat het firewall werk aan een andere doos over trouwens.

Dat soort hardware heb ik (soms helaas) niet.
Daarbij wil ik ook aan m'n electra rekening denken.. Eén server en één
modem 24/7 aan vind ik wel weer genoeg.
Verder vind ik die grote Cisco's en aanverwanten niet ook echt stil
(beter gezegd : die dingen maken een pl*ris kabaal). Nu hoeven ze in een
server/patch ruimte in een 19" rack ook niet te zijn, maar hier 't moet
wel allemaal op 1 kamer staan en daar zit ik zelf ook.

Gr,
Rob