[linux] Re: Routers, firewalls etc (Was : Re: dns probleempje)

Wo Jan 18 22:12:48 CET 2006

On Wed, Jan 18, 2006 at 09:59:20PM +0100, Rob Sterenborg wrote:
> Daarbij wil ik ook aan m'n electra rekening denken.. Eén server en één
> modem 24/7 aan vind ik wel weer genoeg.

los van dat je het kunt combineren natuurlijk (ADSL modem/firewall
wireless, VoIP, etc etc), nok je een eventuele dedicated linux router er
mee weg. Tenzij je die voor andere zaken ook nog gebruikt.

> Verder vind ik die grote Cisco's en aanverwanten niet ook echt stil
> (beter gezegd : die dingen maken een pl*ris kabaal). Nu hoeven ze in een
> server/patch ruimte in een 19" rack ook niet te zijn, maar hier 't moet
> wel allemaal op 1 kamer staan en daar zit ik zelf ook.

er zijn wel kleinere modellen die 't goed doen... ;-)

--
http://www.linux-it.nl