[linux] Re: Routers, firewalls etc (Was : Re: dns probleempje)

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Wo Jan 18 22:24:35 CET 2006

On Wednesday 18 January 2006 22:12, Roeland Th. Jansen wrote:

> los van dat je het kunt combineren natuurlijk (ADSL modem/firewall
> wireless, VoIP, etc etc), nok je een eventuele dedicated linux router er
> mee weg. Tenzij je die voor andere zaken ook nog gebruikt.

Hoe heb jij een adsl modem met je router/server/whatever gecombineerd? Ik heb
wel eens van die insteekkaarten met een connexant accesrunner(zit in bijna
alle modems) gehoord, maar waar zijn die te koop, en is die prijs
vergelijkbaar met een stand-alone modempje?
En als daaaar toch dezelfde chipset in zit, hoe ben je dan van het probleem
van instabiliteit verlost?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra