[linux] Re: provider Amersfoort Centrum?

Ma Jan 30 16:56:57 CET 2006

On Mon, Jan 30, 2006 at 04:20:13PM +0100, Jelle Boomstra wrote:

> Of het in Amersfoort  ook beschikbaar is weet ik niet, maar ik ben redelijk
> tevreden met mijn demon account, en het is bij mijn weten een stuk goedkoper
> dan XS4ALL.
> Just my EUR 0.02 Met nog zo'n 997 daarvan en je kan een maad van mijn abo
> betalen.

het hangt er natuurlijk ook vanaf of je bijvoorbeeld de shell servers
belangrijk vindt en zaken als voip experimenten, newszilla etc.

Iedereen moet dat voor zich uitmaken maar voor mij is er maar een die
dat levert..

--
http://www.linux-it.nl