[linux] Re: provider Amersfoort Centrum?

Ma Jan 30 20:45:32 CET 2006

On Mon, Jan 30, 2006 at 08:04:58PM +0100, Jelle Boomstra wrote:
> Maar dat is besides the point: Paul had wat problemen met XS4ALL nadat zijn
> provider door hen was overgenomen. en hij was het geloof ik met me eens dat
> xs4all wat aan de dure kant is.

het 'wat aan de dure kant' is iets wat helemaal afhangt van wat je wil.
Ik wil unixbeheer dat om belachelijke tijdstippen ergens een gerischte
schop kan uitdelen. Ik wil een shell server.

Kortom: te duur is afhankelijk van wat je zelf van een ISP verwacht.
(en dat was de boodschap).

--
http://www.linux-it.nl