[linux] Re: provider Amersfoort Centrum?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Jan 30 20:04:58 CET 2006

On Monday 30 January 2006 19:47, Roeland Th. Jansen wrote:
> Ik dnek dan: blij dat xs4all ongevraagd de moete doet om het probleem te
> fixen via interne kanalen, ook al is het de schuld van xs4all niet.

BBnet heeft geen contract met Paul, XS4ALL wel (of niet meer?). Ze mogen fijn
zwartepieten, maar IMHO is degene aan wie je de rekening betaald ook
verantwoordelijk naar jou toe. Of mogen ze ook $GODHEID de laatste storing in
de schoenen schuiven omdat ze even geen geluk hadden?  wel makkelijk.

Maar dat is besides the point: Paul had wat problemen met XS4ALL nadat zijn
provider door hen was overgenomen. en hij was het geloof ik met me eens dat
xs4all wat aan de dure kant is.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra