[linux] Re: provider Amersfoort Centrum?

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Di Jan 31 00:16:54 CET 2006

On Mon, Jan 30, 2006 at 04:13:19PM +0100, Roeland Th. Jansen wrote:

> zoals anderen ook al opmerken; die is wel heel makkelijk: xs4all.

Het valt mij op dat niemand hier Demon noemt.

Is Demon tegenwoordig een stuk minder?
Net als XS4All bieden zij een subdomein en SMTP op je ADSL.
In tegenstelling tot XS4All BBned en daarmee dus een lagere download
en hogere upload. (Wie gebruikt er nu maximaal z'n download, de maximale
upload kom je toch wel regelmatig tegen als je iets verstuurd.)

Verder onderhoudt Demon zelf geen dure binary newsserver a la newszilla.

De prijs is inmiddels net wel of net niet aangepast maar dit was altijd
een stuk goedkoper dan XS4All bij een vergelijkbare download.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver