[linux] Re: provider Amersfoort Centrum?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Di Jan 31 00:39:46 CET 2006

On Tuesday 31 January 2006 00:16, Huub Reuver wrote:
> Het valt mij op dat niemand hier Demon noemt.

Jawel, dat deed ik al ;-)

> Is Demon tegenwoordig een stuk minder?
nee

> Net als XS4All bieden zij een subdomein en SMTP op je ADSL.
Leuk, maar dat had ik ook al bij dds en ik heb geen zin om dat adres te
dumpen.

> In tegenstelling tot XS4All BBned en daarmee dus een lagere download
> en hogere upload. (Wie gebruikt er nu maximaal z'n download, de maximale
> upload kom je toch wel regelmatig tegen als je iets verstuurd.)
>
> Verder onderhoudt Demon zelf geen dure binary newsserver a la newszilla.
Ik heb er genoeg vanaf gehaald hoor :-)

> De prijs is inmiddels net wel of net niet aangepast maar dit was altijd
> een stuk goedkoper dan XS4All bij een vergelijkbare download.

Ik heb nu nog de goedkoopste versie, en die is eigenlijk een beetje beperkt
qua upload. een liedje streamen gaat net, maar twee tegelijk gat blijkbaar
niet. up= ~25kBytes/sec

Ik zag laats wat mogelijke wijzigingen voorbijkomen die die upload zouden
verdriedubbelen oid. voor 3 euro extra (22.95) Ik weet nog niet of ik dat er
voor over heb.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra