[linux] Re: provider Amersfoort Centrum?

Di Jan 31 15:26:28 CET 2006

On Tue, Jan 31, 2006 at 11:00:50AM +0100, Aart Koelewijn wrote:
> geloof trouwens dat xs4all ook de mogelijkheid heeft wel te controleren
> op spam en die te "waarmerken", maar alles door te sturen. Je kunt dan

xs4all kan dta inderdaad. die controle heb je zelf. je kunt:

niks doen
laten markeren (en zelf voor ene goed deel bepalen hoe)
alles wegmikken
markeren en dumpen in een spambox

ik heb een false positive gehad in een serie van een mail of 30.000

--
http://www.linux-it.nl