[linux] Re: linux op laptop

Alexander Volovics awol op home.nl
Zo Jun 4 12:59:09 CEST 2006

On Sun, Jun 04, 2006 at 10:27:39AM +0200, Roeland Th. Jansen wrote:

> heeft iemand het verschil al eens weten te bekijken met xgl effects ?
> (wel grappig trowuens)

Ik heb net de 'kororaa live cd' gedownload om het uit te proberen.
Als dat probleemloos gaat zal ik mischien xgl installeren.

Voorzover ik het in aktie heb gezien (op de pc van een vriend) zien
de effecten er bijzonder grappig uit.
Natuurlijk volkomen nutteloos, maar als het geen merkbare extra belasting
of storingen oplevert dan is het wel aardig om de meute te epateren {*_^}

Alexander