[linux] Re: linux op laptop

Di Jun 6 23:13:43 CEST 2006

On Tue, Jun 06, 2006 at 08:52:03PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Wat is xgl? Een of andere windowmanager? Ik gebruik een zo kaal mogelijke
> windowmanager onder Linux (fvwm95). Als ik een OS wil draaien dat
> voornamelijk rondom een gui zit beperkte ik me wel tot de meegeleverde XP.

http://en.opensuse.org/Xgl

had je zelf ook kunnen vinden als je een zoekmachine gebruikt. dat is
nieuw. het heet google..... Heel apart concept is dat, google.

> Wat noem je fatsoenlijk? Ik kan er goed op werken op de manier die ik wil.
> Als een "fatsoenlijke" Linux meer dan de 704MB geheugen die mijn laptop
> nu vrij heeft nodig heeft is het een nog ergere schrokkop dan Vista. Daar
> bedank ik voor. Ik draai XP ook in classic mode, ik hoef al die eyecandy
> niet.

Ok, zetten we jouw en mijn laptop naast elkaar bij een potentieele
klant. Ik weet wel welke ze kiezen.

't Staat geheel los van wat ik er mee wil. Jouw linux setup is ook een
schrokop trouwens. Ik heb een laptop rondslingeren waar 24 MB in zit,
met een 486. Ik kan er goed op werken op de manier die ik wil.

Kortom: waar het om gaat is dat het niet iets is wat *ik* wil maar waar
de markt op wacht.

Voor jezelf kan je nog wegkomen met het idee dat W2k beter si op een
oude laptop van XP, maar in de wereld waar je gewoon doorgaat en niet
blijft steken, hebben ze toch andere ideeen.

--
http://www.linux-it.nl