[linux] Re: USB harddisk automatisch laten uitschakelen . . .

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Zo Jun 18 22:01:00 CEST 2006

On Sun, Jun 18, 2006 at 09:34:58AM +0200, joop gerritse wrote:

> Voor IDE disks heb je hdparm. Voor USB zou ik het niet weten (maar eigenlijk
> wel verwachten)

Bij de USB-cases die ik heb gezien werkt hdparm niet.
Zoals Hugo al aangeeft heb je geen contact met de schijf, maar met een
controller achter een USB-kabel.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver