[linux] Re: USB harddisk automatisch laten uitschakelen . . .

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Ma Jun 19 07:18:34 CEST 2006

Op 19-6-06 heeft Huub Reuver<h_reuver op mantell.xs4all.nl> het volgende
geschreven:

> Misschien interessanter als niets doen:
> http://www.nslu2-linux.org/wiki/FAQ/SpinDownUSBHarddisks
>
> Met vriendelijke groet,
> Huub Reuver

Ik heb het rondgevraagd op de nslu2 mailinglist en daar wisten diverse
mensen mij te vertellen dat de LaCie qua spindown gedrag niet
gewijzigd kan worden.

--
Groetjes,

Ton Boelens