[linux] Re: USB harddisk automatisch laten uitschakelen . . .

Ulrich GrĂ¼n ulrich.gruen op gmail.com
Ma Jun 19 10:22:22 CEST 2006

2006/6/19, Ton Boelens <ton.boelens op gmail.com>:
> Op 19-6-06 heeft Huub Reuver<h_reuver op mantell.xs4all.nl> het volgende
> geschreven:

Dank voor de info. Ik ga dat eens stevig bestuderen.

> Ik heb het rondgevraagd op de nslu2 mailinglist en daar wisten diverse
> mensen mij te vertellen dat de LaCie qua spindown gedrag niet
> gewijzigd kan worden.
>
> --
> Groetjes,
>

> Ton Boelens
> www.tonboelens.nl

Dan wordt de USB-HD maar op de netschakelaar aangesloten en gewoon
uitgeschakeld met het uitschakelen van de versterker.
Grappig dat jullie ook met de nslu2 aan de slag zijn. Ik wil de nslu2
als muziek-speler gaan gebruiken. Een vriend van mij heeft daar debian
op lopen en M-Audio Audiophile-USB als geluidskaart en het schijnt te
werken als een speer. Nu alleen nog een nslu2 via marktplaats zien te
scharrelen.

Groet,
Ulrich