[linux] Re: CSS vragen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jun 21 21:16:40 CEST 2006

Op wo, 21-06-2006 te 07:28 +0200, schreef Hugo van der Kooij:

> Nee. Staat niet in de specs. Er bestaat zo-wie-zo geen onMouseOut of
> onMouseOver in XHTML.

Heb ik nu met een hoover in CSS gedaan. Moet alleen nog checken of dit
in MIE goed gaat.

> Maar fix je XHTML eens aan de hand van de W3C parser.
>
> http://validator.w3.org/check?uri=https%3A%2F%2Fdecebalcomputing.xs4all.nl%2Fdemo%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

Done. Ook voor de CSS gedaan. Levert wel een aantal warnings op, maar
dat kan nog wel even wachten.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>