[linux] Re: CSS vragen

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo Jun 21 21:34:29 CEST 2006

> Heb ik nu met een hoover in CSS gedaan. Moet alleen nog checken of
> dit in MIE goed gaat.

Hier werkt het in IE6 niet: er "hovert" nietsch.

Je kan dit ook met <a> elementen oplossen. Deze kan je een breedte van
100% geven (net zo breed maken als de cel waar ie in staat) zodat je
hetzelfde effect krijgt als dat je nu hebt.
Het probleem daarbij is dan weer dat dit in FF niet werkt (bij mij iig
niet, maar misschien doe ik toch iets fout) en het <a> element zo breed
als de inhoud ervan is... Dan zou je weer iedere <a> in een <div> of
Of zoiets.

Anyway, ik ken de perfecte oplossing niet. Welkom in de wondere wereld
van HTML, CSS en browsers. :-/

Gr,
Rob