[linux] Re: CSS vragen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Jun 22 10:29:55 CEST 2006

Op do, 22-06-2006 te 07:25 +0200, schreef Rob Sterenborg:

> Yep.

Mooi zo. Ik heb van de week weer wat geleerd. Het is makkelijker dan ik
had verwacht. ;-}

> Kan je niet gewoon een <br /> gebruiken?

Ik had begrepen dat een <br /> eigenlijk niet netjes is. Ik denk dat
mijn menu altijd vertikaal zal zijn, dus lijkt me eigenlijk geen
probleem.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>