[linux] Aanpassen van de hoogte van een div

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Jun 22 18:27:59 CEST 2006

Mijn eerste experiment met CSS (https://decebalcomputing.xs4all.nl/demo)
begint aardig wat te worden. Het bestaat uit een header en een main
gedeelte met hierin een menu en content. In eerste instantie liep het
menu niet mooi door. Nu wel. Dit heb ik voor elkaar gekregen door height
en min-height op 100% te zetten. Hierdoor wordt het menu net zo hoog als
het window en de complete pagina iets te groot. Ik zou de hoogte van het
menu terug willen zetten. Is geen enkel probleem om te berekenen, echter
het lukt me niet de hoogte van het menu te zetten. Weet iemand hoe dit
te doen in JavaScript?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>