[linux] Re: CSS vragen

Paul de Vries pdvsfh4 op xs4all.nl
Vr Jun 23 12:52:12 CEST 2006

Cecil Westerhof wrote:
> Ik ben een beetje aan het stoeien met CSS.
> Een eerste opzet staat op:
> 	https://decebalcomputing.xs4all.nl/demo/

(...)

ik liep nogal achter in het lezen van mail, en zie dat je al veel verder
bent.

toch wil ik je dit meegeven, het boek van de css bedenker, waar ik zelf
heel veel aan heb gehad, vooral omdat hij precies uitlegt waarom dingen
niet werken zoals je denkt en hoe het dan wel moet:

Eric A. Meyer
Cascading Style Sheets: The Definitive Guide, Second Edition
O'Reilly 2004\ISBN 0-596-00525-3

en als je nog dingen getest wil hebben, ik hier naast elkaar linux mac
windows, en ook altijd vermakelijk is een web site bekijken op een
2500x1600 scherm ...

groet,
paul.