[linux] Asus+nvidia-bezitters met werkend mobo-geluid?

Do Jun 29 22:06:16 CEST 2006

Het is me met mijn Asus A8N-E niet gelukt geluid uit het mobo te
krijgen. Dat lukte me later wel met een SoundBlaster. Sindsdien heb ik
het Nvidia geluid opgegeven, maar ik zou graag het slot van de SB-kaart
voor een andere kaart willen gebruiken. Alvorens opnieuw te proberen de
Nvidia-driver samen met de kernel te compileren wil ik graag weten of
het iemand wèl gelukt is geluid uit het mobo te krijgen, en het
misschien vanwege een domme fout was dat het mij niet lukte. Iemand
succes gehad?
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl