[linux] Re: Zelfstudiegroep Utrecht ..., belangstelling elders?

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Za Mrt 4 08:30:28 CET 2006

Peter Vollebregt wrote:
> Julien,

> Goed idee en veel succes
> Wij hebben het 't 1e jaar zonder vaste locatie gedaan al is er wel een
> hoop voor te zeggen.
> Iemand die de zaak trekt en 'bij elkaar houdt' is het belangrijkste
> (naast leden).

Er is al een LUG in Maassluis.
Dat is ook een initiatief van een van de leden van de NLLGG.
Een jong initiatief zelfs. (2005) Dat nog niet zo heel erg vol is.
Er wordt wel veel werk in gestoken om het in de belangstelling te krijgen.
Albert leidt dat samen met enkele anderen.
Er is een link naar zijn groep, vanaf de site van de NLLGG.
Zie http://62.58.32.90/lzg_maassluis

Een LUG in Rotterdam erbij is niet helemaal conform intenties van LUG's.
Zie bv de FAQ daarover op www.linux.org :
http://www.linux.org/docs/ldp/howto/User-Group-HOWTO.html

Maar misschien hebben ze wel belangstelling voor een andere lokatie.

Wat betreft reeds bestaande LUG's/LZG's, gelieerd aan de NLLGG, zie:
http://62.58.32.90/lzg

Met vriendelijke groet,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl