[linux] Re: sitecom wl-113

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Di Mrt 7 17:22:33 CET 2006

> 't helpt je verder niet maar even als denkstukje:
> WEP is einenlijk een ander woord voor "geen encryptie"...

Nou dat valt wel mee hoor: voordat je de benodigde 800.000 IV's hebt
ontvangen ben je wel een tijdje verder (en dan heb ik 't niet over 'n
paar dagen).

Folkert van Heusden

--
iPod winnen? --> http://keetweej.vanheusden.com/redir.php?id=62