[linux] Re: installatie PC Anywhere op Linux

Bram Mertens bram.mertens op sofico.be
Wo Mrt 8 13:09:55 CET 2006

Hey

Alvast bedankt voor de reacties.

-----linux-bounce op lists.nllgg.nl wrote: -----

> [...]
>zo kaffe
>op je dak.
>
>bin/java staat in /usr/ lijkt mij, niet in /usr/bin. Misschien dat
>het al
>werkt om hier het sub-java installatie pad neer te zetten.

>ik anders
>
>Schop de hele installer overboord. Het is leuk op windhoos waar je
>geen
>package manager hebt en het ding dus een beetje nuttig is, maar op
>Debian
>veroorzaakt hij juist problemen toch? (en stuur even een mailtje dat

Zal ik zeker nog doen.

>Je hebt een .jar dus gewoon proberen op te starten met java -jar
>jarfile
>maar dan moet je dat kaffe ding wel eerst weggemikt hebben en sun
>java in je
>pad hebben gezet.

Ok, kaffe weggesmeten,
/usr/bin/java verwijst via /etc/alternatives/java naar
/usr/lib/j2re1.5-sun/bin/java

Eerst nog even de installer geprobeerd, zonder succes.
bame op pcbame:~$ sh /data/pca/Linux.bin -is:javahome /usr/lib/j2re1.5-sun/

Maar java -jar Linux.bin werkte perfect bedankt!

Nu nog uitzoeken hoe ik in deze versie m'n connecties kan opslaan!

Nogmaals bedankt

Bram