[linux] Re: wat heeft root dat ik niet heb?

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Wo Mrt 8 20:31:04 CET 2006

On Wed, 8 Mar 2006, Huub Reuver wrote:

>Misschien werkt root gewoon met een andere config.
>$ grep "Using config file"  /var/log/Xorg.0.log

Vaak staan er meerdere beeldscherm resoluties geconfigureerd in /etc/X11/xorg.conf
en die hoeven natuurlijk niet allemaal te werken.
Misschien start de mortal luser op met een niet werkende resolutie.

Probeer eens of je met "Ctrl Alt +" en/of "Ctrl Alt -" kunt overschakelen naar een
resolutie die wel werkt. Voor de "+" en de "-" moet je de toetsen op het nummerieke
keypad gebruiken.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica "Rijnhuizen", Nieuwegein