[linux] Re: Hoe dit script te verbeteren

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Vr Mrt 10 14:30:33 CET 2006

On Friday 10 March 2006 14:18, Paul Slootman wrote:
> [...]
Stop. Eerst rsync manpage lezen of dat toepasbaar is. Bestaande code
hergebruiken is altijd beter dan het wiel versie (6 * 10^9) - 1 :-)

Oh je hoeft alleen het lager te maken?

> Ik zou het zo doen:
>
>     find -newer /ergens/laatstekeer ! -name lost+found
>     touch /ergens/laatstekeer

Ziet er simpel genoeg uit.

--
met vriendelijke groeten,