[linux] Re: geluid: die magische story... ???

Zo Mrt 12 07:40:41 CET 2006

On Sat, 11 Mar 2006, hans paijmans wrote:

> Yast wel natuurlijk.

"Hm, na een koude start komt er opeens leven in de brouwerij...
 Niet meer naar kijken, niet meer aankomen."
						 ;-))))
                         of misschien
						ROTFWL

Sorry voor de kat, maar ietsiepietsie vroeg je er wel om.  Ga spoedig
het zelfde doen. De SB Life! staat in het lijstje met door Yast herkende
kaarten. Alleen heeft geluid op het moment niet mijn allerhoogste
prioriteit. Ook al is het een nieuwe machine, het ervoor in aanmerking
komende slot zit geblokkeerd en ik moet nog kijken hoe die inbouw aan te
pakken.
Ben nogal pissig op de hardware fabrikant. (Asus die nvidia heeft inge-
roepen, welke laatste dan wel s/w voor linux heeft bijgeleverd, maar
veel daarvan onder de tafel en ver weg van de pakettendistributeurs wil
houden. En wanneer je een vraag met een ietsiepietsie van twijfel uit,
je direct van de lijst afmietert.) Die gevoelens helpen echter niet
bijzonder, en kan ik - denk ik - maar beter onder de tafel schuiven.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl