[linux] Zoek plaats waar SuSE + KDE digitale camera mount

Zo Mrt 12 14:21:36 CET 2006

Heb een Nikon D50 die nog niet echt herkend wordt door gphoto2. Ook met
een vers gecompileerde libgphoto2 lukt het mij niet de foto's naar
schijf te transporteren. Echter, de konqueror wordt opgestart zodra ik
mijn met de USB-kabel verbonden camera aan zet. De camera (met de erin
opgeslagen foto's) blijkt dan te staan onder
camera://USB PTP Class Camera@[usb:001,003]/store_00010001/DCIM/100NCD50

Ook al blijkt deze camera gemount, het lukt mij niet deze plaats op mijn
computer te vinden. Iemand die dit misschien zo ziet/weet?
bvhd

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl