[linux] Re: Zoek plaats waar SuSE + KDE digitale camera mount

Zo Mrt 12 22:27:40 CET 2006

On Sun, 12 Mar 2006, Roeland Th. Jansen wrote:

> /media al bekeken ?

Was een van de eerste plekken om te kijken.  ... nop
Konqueror laat het wel zien, maar betwijfel nu (net mailtje van Hugo
gelezen) of er iets gemount is. Mount laat geen usb zien.
Dank (ook Hugo)

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl