[linux] Re: Serverraid 8E controller en Redhat ES 4

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Mrt 28 14:10:57 CEST 2006

On Tue 28 Mar 2006, Koen de Jonge (ProcoliX) wrote:

> Dat klinkt goed. Misschien toch maar eens een IBM kopen dan. ;)

Met een netapp filer heb ik de ervaring dat er een monteur op de stoep
verscheen zonder dat wij al wat in de gaten hadden (een disk begon
fouten te geven, en dat had het ding zelf gemaild aan support).
Kost wat, maar dan heb je ook wat :)

Paul Slootman