[linux] Re: Linux PDA

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Vr Mrt 31 23:58:17 CEST 2006

On Fri, Mar 31, 2006 at 10:25:45AM +0200, Alexander Volovics wrote:

> Wat hebben jullie toch met die walgelijke gsm's/pda's?
>
> Een gewone ouderwetse telefoon, je geheugen en een klein
> notitie boekje werken prima met linux samen, nooit problemen {^_o}

Met een ouderwetse telefoon wordt je bereik zo kort, of je moet
kilometers kabel meenemen. Daarnaast zijn die bakelieten toestellen
in verhouding enorm zwaar en hebben die zo'n onhandige draaischijf.

Niet handig voor dagelijks gebruik.

Helemaal niet als je dagelijks ca. 30 nummers regelmatig belt.
Daarnaast zijn nummerherkenning, vervanging van die nummers door namen,
e.d. ook erg handige functies...

Met andere woorden: ook bij een standaard telefoon gebruik je al meer
opties (en andere eigenschappen) dan je met een ouderwetse telefoon had.
En ja, naast de standaard draadloze telefoon heb ik een heel boek
visitekaartjes. Erg handig als die in de telefoon zouden zitten en
gekoppeld konden worden aan de routeplanner in de auto en een
adressenbestand op de pc. Of nog beter een CRM-pakket.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver