[linux] Re: MySql & shell / cli vraagje..

J. mailing-lists op xs4all.nl
Wo mei 10 22:39:39 CEST 2006

On Wed, 10 May 2006, Peter Fokker wrote:

> Dat weet Paul natuurlijk ook wel.

Na plus 4 jaar op de lijst tja.. **zucht**. Moeten we 't hier echt over
hebben ? 'M beste.. 'T mag toch eigenlijk niet veel uitmaken. Ik stelde op
nette manier m'n vraag. En 't was helemaal niet vout bedoeld. Beetje
ruimte in interpretatie van beide kanten lost dat soort dingen meestal wel
gemakkelijk op.

> Het is een kwestie van wellevendheid om deze vriendelijke
> en subtiele vraag op een beleefde wijze te beantwoorden
> en niet op deze wijze te reageren, vooral niet omdat

Enig probleem is dat transgressie niet te bestraffen valt, omdat het geen
codering betreft zoals we die bijv. terug vinden in het `recht'.

Als ik echt hiermee mensen op de tenen ben gaan staan in ieder geval mijn
wel oprechte excuses voor het niet gebruiken van mijn volledige naam. Het
zal nooit meer gebeuren.

> 1. Paul de moeite neemt om je vraag in detail te beantwoorden
>    terwijl hij ook gewoon op een terrasje zou hebben kunnen zitten
>    met een koel drankje, en
>
> 2. Het antwoord eigenlijk RTFM zou moeten zijn

Zoals ik al aangaf. `M' uit RTFM is hier vrij oud, en `-N' komt daar niet
in voor. Ik heb extra niet MySql geupgrade omdat dan veel programma's
op testing [debian] de MySql versie niet meer kunnen herkennen. Voor
mensen met hetzelfde probleem:

http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=166434

Doei...

J.

Robert Frost:

    Forgive, O Lord, my little jokes on Thee
    And I'll forgive Thy great big one on me