[linux] Re: mini-enquête linux en belasting

Koen de Jonge koen op procolix.com
Di mei 23 15:58:15 CEST 2006

Huh, oh sorry, er werd om mijn input gevraagd. :)
Ik heb de belastingaangifte NIET met Linux gedaan omdat onze boekhouder
dat voor ons regelt.

De boekhouding doen we overigens WEL met Linux en wel met het pakket
cash (www.cash.nl). Dat pakket doet het prima, maar tip om gezeur met
printers te voorkomen: stuur de printjobs van cash met een pipe naar
/usr/bin/enscript -B -q -ffixed8 (heeft me net 1 dag gekost om dat goed
uit te zoeken voor de HP 2600n kleurenlaser die je allen met een
speciaal foo-matic script aan kunt sturen omdat het geen standaard
lpd/lpr ondersteunt.)

Koen