[linux] Re: onwillige postfix ... opgelost

Julien Michielsenol julien op michkloo.xs4all.nl
Do mei 25 11:43:22 CEST 2006

On Thu, 25 May 2006, Julien Michielsen wrote:

> ..[] knip
> Ook had ik erbij moeten zetten dat een ping van smtp.xs4all.nl moeiteloos
> gaat. Daar is dus geen probleem met de nameserver.

Dit probleem met de nameserver was er wel! Dank, Roeland: had de IP-nrs
wel goed ingevuld, maar die zijn later toch weer overschreven met de
default DHCP-config. Dit antwoord is niet met web-mail maar mijn eigen
pine verstuurd, en de aankomst hiervan toont dat de boel weer staat
zoals het moet.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl