[linux] Re: onwillige boinc-installatie (op x64 onder suse10.1)

Za mei 27 10:03:09 CEST 2006

On Sat, 27 May 2006, Julien Michielsen wrote:

> Denk ik niet: Het SQL-igs dat ik heb is
> mysql-5.0.18-16
> mysql-client-5.0.18-16
> mysql-devel-5.0.18-16
> mysql-shared-5.0.18-16
> mono-data-sqlite-1.1.13.7-6
>
> en met db-toevoeging:
> perl-DBD-mysql-3.0002-13
> perl-DBD-SQLite-1.11-13
> perl-DBI-1.50-11
>
> maar MySQLdb heb ik niet gevonden, en ik weet niet hoe ik die kan installeren.

Zoek eens op python en mysql. Er zal wel ergens een module zijn om mysql
aan te sturen vanuit python. En die zal nog wel missen. Wel even zelf
afbakken.

Python evangelisten vertellen altijd dat Python zulke duidelijke
foutmeldingen geeft. Misschien voor Python guru's maar de rest van de
wereld kan er meest geen soep van trekken.

Hugo.