[linux] Re: Nederlands instelbaar voor spelcontrôle kmail

Ma mei 29 12:41:20 CEST 2006

On Monday 29 May 2006 11:29, Martijn van Oosterhout wrote:

> Je hebt niet aangegven welk programma je het over hebt, dus het is een
> beetje gissen. Normal wordt de taal afgeleid uit je LC_MESSAGES
> variable. Maar als je aspell gebruikt, can je het ook in .aspell.conf
> instellen.

Was nogal knullig ja, sorry. Het betreft kmail, en ik had even gedacht zelf de
oplossing gevonden te hebben door de kde3-i18n-nl-3.5.1-9 rpm te installeren.
Maar nee, ook in dit antwoord zit weer een boel rood.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl