[linux] Re: (OT) geldverspilling....

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di mei 30 14:14:13 CEST 2006

Julien Michielsen wrote:
> Sorry, dit is OT en on-linux maar ik hoop dat jullie ook willen dat de één
> miljoen handtekeningen hiervoor gehaald wordt. Vandaar ..
> Julien Michielsen
>
> ----------  Doorgestuurd bericht  ----------
>
> L.S,
>
> Zoals de meesten bekend bestaat binnen het Europees parlement een ingeburgerd
>  gebruik als gevolg waarvan één maal per maand het volledige Europese
>  parlement met alle medewerkers en een bijna complete kantoorinventaris voor
>  enkele dagen verhuist van Brussel naar Straatsburg.

Als het aan mij lag werd het ieder jaar naar een ander Europees land
overgebracht, geldverspilling of niet. En dan ook ieder jaar van computer-
platform en operating systeem wisselen.

Ik bedoel: je kunt je geld aan slechtere dingen verspillen dan
aan het voorkomen van monopolies, of dat nu software, voertaal
of residentie van het parlement is.

--
Dr. J.J. Paijmans
Rijksdienst Oudheidkundig Bodemonderzoek                  033-4227591