[linux] Re: Debian installer linux26

Gerard g.boor op inter.nl.net
Wo Nov 1 00:10:39 CET 2006

> man uname

Uiteraard, dat kan natuurlijk ook met de install CD in het install
menu op een andere console.
Het blijkt 2.6.8 te zijn... helaas. Er zijn nu een aantal opties
over;
- Op de een of andere manier de Debian installer herbakken met een
2.6.13 kernel, of hoger (kan dat?)
- Andere hardware zoeken... Weet iemand toevallig een betaalbaar
S-ATA RAID kaartje dat zonder meer werkt met out-of-the-box Debian?
Moet minstens RAID 3, 4 of 5 zijn. En hardware RAID.
Ik was overigens aan het kijken naar de XFX Revo64.

Bedankt,
- Gerard