[linux] Re: Debian installer linux26

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo Nov 1 12:42:57 CET 2006

On Wed 01 Nov 2006, Gerard wrote:

> Uiteraard, dat kan natuurlijk ook met de install CD in het install
> menu op een andere console.
> Het blijkt 2.6.8 te zijn... helaas. Er zijn nu een aantal opties
> over;
> - Op de een of andere manier de Debian installer herbakken met een
> 2.6.13 kernel, of hoger (kan dat?)
> - Andere hardware zoeken... Weet iemand toevallig een betaalbaar

nog een optie:
- de nieuwste (test) versie van de debian-installer uitproberen,
  en bij mogelijk problemen feedback geven; dat wordt dan erg
  gewaardeerd, plus zal leiden tot de situatie dat je hardware wel wordt
  ondersteund.
  http://www.debian.org/devel/debian-installer/
  Gebruik dan een van de "daily built images".

Paul Slootman