[linux] Re: mythtv & digitenne?

Zo Nov 5 13:45:20 CET 2006

On Sun, 5 Nov 2006, Udo van den Heuvel wrote:

> Zijn hier mensen die een beetje bekend zijn met mythtv?
> Ik probeer mijn PVR ermee aan het werk te krijgen.
> De hardware is OK, ik kan met Xine Nederland 2 vanaf Digitenne bekijken.
> De listings komen binnen via de xml_tv grabber maar ik worstel nog met
> het koppelen van de lisitings met Digitenne 'kanalen' denk ik.

Hoe meld zich de hardware? En hoe definieer je je kanalen met Xine?

Als je MythTV een kanalen lijst kan bouwen voor de kanalen die je ontvangt
en je hebt de XML file dan kun je het beste via mythweb de boel aan elkaar
knopen. Daar kun je eenvoudig namelijk de juiste tvgids identifier aan een
kanaal koppelen.

Ik heb wat aantekeningen online staan:
http://hvdkooij.xs4all.nl/linux-pvr.en.cms (Wel erg verouderd.)
http://hvdkooij.xs4all.nl/docs-mythtv.nl.cms

Hugo.

--
	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
	    This message is using 100% recycled electrons.